ATGroup estableix un 902-060-162 (sense cost addicional) per a millorar el servei de consultes directes. Donat l'alt volum de consultes tècniques rebudes pels serveis d'assistència directa de ATGroup, s'ha decidit establir una centralització d'aquestes consultes mitjançant la lÃnia 902-060-162, on es podran atendre de manera professional i diligent les qüestions suscitades en matèria de protecció de dades de carà cter personal, E-commerce, E-administració, signatura electrònica, prova digital, i altres qüestions vinculades al Dret aplicat a les noves tecnologies de la informació i la comunicació. El personal assignat a l'atenció d'aquestes consultes, com a mÃnim té titulació università ria superior i utilitza com a eina de suport i tiketing la base de dades de desenvolupament propi, PHOENIX, la qual posseeix de forma estructurada i indexada, un banc de consultes amb més de 1000 referències, alimentades i actualitzades de manera permanent pels consultors operatius de ATGroup, incloent les consultes històriques realitzades en els últims 10 anys com els informes més actuals generats per la nostra unitat de Prospectiva Operativa i Estratègica LOPD. Amb la instauració del servei, ATGroup torna a millorar de manera notòria el suport i el suport que presta a tots els seus clients i col·laboradors en matèria del Dret aplicat a les Noves Tecnologies de la Comunicació i la Informació, independentment de la seva situació geogrà fica, dimensió i necessitats. ATGroup We know what we do.